V roce 2010 se na celém světě prodalo 4 204 miliard plechovek s nápoji Red Bull, což oproti předchozímu roku představuje 7,6% nárůst. Díky měnovým a cenovým faktorům se však obrat společnosti zvýšil o 15,8 % z 3 268 na 3 785 miliard EUR.
Obrat, výnosy, produktivita a provozní zisk se nejen vrátily na hodnoty z roku 2007, ale dokonce je výrazně překonaly a zajistily dosud nejlepší hospodářský výsledek naší společnosti.
Za tyto pozitivní výsledky vděčíme především vynikajícímu odbytu v Turecku (+86 %), Japonsku (+80 %), Brazílii (+32 %), Německu (+13 %) a ve Spojených státech (+11 %) v kombinaci s efektivním řízením nákladů a pokračujícím investicím do posilování značky v náročném ekonomickém klimatu uplynulých několika let.
Kromě zisku mistrovských titulů konstruktérů i jezdců ve formuli 1 jsme v roce 2010 zaznamenali také extrémně dynamický rozvoj našich mediálních aktivit. Ohledně další expanze se Red Bull zaměřuje na klíčové trhy západní Evropy a USA a dále na rostoucí trhy Brazílie, Japonska, Indie a Číny. Jak je u společnosti Red Bull zvykem, růst a investice budou nadále financovány hotovostí z provozní činnosti.
Na konci roku 2010 Red Bull zaměstnával ve 161 zemích celkem 7758 lidí (na konci roku 2009 jich bylo 6900 ve 160 zemích). Kromě toho získává v naší společnosti každým rokem první praktické zkušenosti 5000 studentů v rámci programů Wings Team a SBM.
Navzdory přetrvávajícím finančním potížím, které přinesla globální ekonomická krize, zůstávají naše plány na růst a investice pro rok 2011 velmi ambiciózní a očekáváme stabilní pozitivní trend.