Výstava na všech třech podlažích Musea Kampa ukáže to nejlepší z historie českého grafického designu, tedy díla, ve kterých jde ruku v ruce estetická kvalita, dobré technické nebo řemeslné provedení a funkčnost. Návštěvníci uvidí několik stovek exponátů od začátku 20. století do současnosti: ikonické plakáty, špičkově upravené knihy a časopisy, desítky logotypů, vývoj státních symbolů, navigačních systémů a také výjimečné příklady grafického designu z epochy audiovizuálních médií.
Výstava, kterou připravují Filip Blažek a Linda Kudrnovská, a jejímž komisařem je David Korecký, je součástí multižánrového projektu Identita – příběh českého grafického designu (www.projektidentita.cz), který zahrnuje TV cyklus odvysílaný v lednu a únoru 2024 Českou televizí, chystaný celovečerní film o grafickém designu, který vstoupí do českých kin 10. října, a stejnojmennou knihu, která vyjde k výstavě jako katalog a zároveň je monografií grafického designu.
Expozice je členěna do tří pater zaměřených tematicky na veřejný prostor, společné zážitky a soukromý svět. Ikonická díla budou zvýrazněna prostřednictvím speciálních popisek, aby žádný návštěvník neminul klíčové exponáty. V doprovodných textech se návštěvníci seznámí s širším kulturně-historickým a politickým kontextem vystavených artefaktů, tedy s tím, jak grafický design ovlivňuje společnost a naopak.
Výstava je společným projektem Musea Kampa, spolku Typo a společnosti Mowshe. Za grafickým zpracováním stojí studio Marvil, architekturu připravují Jan Kloss a Matěj Činčera ze studia Okolo.